יום שני, 12 במאי 2008

דעתי נוטה להשתנות...

כפי שכבר ציינתי, בקורס הנוכחי לא ניתן ציון על כתיבה בוויקי.
יחד עם זאת נתבקשנו להשתמש בכלי, תוך שיתוף פעולה בקבוצה.
אני תרגמתי וסיכמתי את אחד המאמרים, אך לא אני זו שהעלת אותו לוויקי אלא אחד מחבריי לקבוצה. בתגובה התבקשתי לעבור לשבוע הבא ולתרגם מאמר נוסף. אני מבינה שבקורס הזה הוויקי הוא לא רק אמצעי הוא גם מטרה ובכל זאת כעסתי. כמובן שעבר לי... ובהמשך אף מצאתי שסיכומים של חבריי לקורס היו לי לעזר. ובכן שיניתי מעט את עמדתי אך יחד עם זאת, אני סבורה שהוויקי חייב להיות אמצעי בלבד לקידום הלמידה.

3 תגובות:

נעמה אמר/ה...

אחד היתרונות של הויקי הוא שהוא מאפשר לראות מה התרומה של כל אחד.
כשאת נותנת למישהו אחר להעלות סיכום שלך , לא ניתן יהיה לראות שזו תרומה שלך.

tmima אמר/ה...

הויקי הוא בעצם שרנג של קבוצה /יחיד שמעניק חומר ןסיכומים לשאר בלי לקבל תמורה
בויקי שלנו אכן אני רואה בו ככלי עזר בתכניו לכל משתתפי הקורס לכן אני בעד

nitzhia אמר/ה...

אני חייבת להודות שבהתחלה חשבתי שמשימת הכתיבה בויקי היא נטל טורדני אך היום אני רואה את הויקי באור שונה - התרומה של כל אחד הופכת את הכלי ותכניו לכלי עזר שהיה בסופו משמעותי למהלך הקורס.

גם דעתי נוטה להשתנות ....."